lunes, 5 de diciembre de 2011

Dijous 1 de desembre

En l'última sessió de classe, el dijous 1 de desembre, vam tenir classe amb el Joan-Anton. En aquesta classe, tal i com ja ens havíem preparat en alguna sessió anterior, vam exposar, en grups de quatre, deiferents temes d'estratègies i recursos TAC que cadascun ens havíem preparat, que van ser els següents:
  1. Ús didàctic dels blocs
  2. La pissarra digital
  3. Aprendre a ser i actuar d'una manera cada vegada més autònoma
  4. Aprendre a pensar i a comunicar
  5. Aprendre a descobrir i tenir iniciactiva
  6. Aprendre a conviure i habitar el món
  7. Altres activitats TIC a l'aula

En aquesta sessió, doncs, vaig poder adquirir molts recursos sobre aquesta temàtica, i em va permetre conèixer noves i diverses maneres de treballar que m'ajudaran de cara a un futur. A més, per altra banda, el fet d'haver d'exposar els coneixements que jo havia adquirit, també em va ajudar més a desenvolupar les meves habilitats comunicatives orals, cosa essencial en la nostra futura feina de mestres.

No hay comentarios:

Publicar un comentario